Wszechstronne zastosowanie to jedna z zalet spotu reklamowego. Ten rodzaj contentu ma ich znacznie więcej, ale najpierw warto zastanowić się, co to jest spot reklamowy? Zacznijmy od podstaw. Spot reklamowy to nic innego jak krótki filmik, który ma na celu ukazanie marki lub produktu, który przedstawia, w jak najlepszym świetle. Tak, aby osoba, która obejrzy spot, poczuła się zainspirowana do zakupu tego, co zobaczyła na ekranie.
Spot reklamowy – szczegóły tego formatu
Wiemy już, co to jest spot reklamowy. Spot reklamowy, choć krótki w swej formie, najczęściej dzieli się na trzy części. Są to: wprowadzenie, rozwinięcie, zakończenie. Niczym w rozprawce, z którą uczniowie mierzą się na egzaminach. Wstęp/wprowadzenie ma zaciekawić odbiorcę, przyciągnąć jego uwagę, określić, o czym będzie spot. Rozwinięcie to miejsce ukazania wszelkich zalet, które oferuje filmowany produkt. Im mniej standardowe rozwiązania pojawią się na tym etapie, tym lepiej. Zakończenie – moment na wezwanie do działania – mobilizowanie do zakupu produktu. Spot reklamowy ma mnóstwo zalet, prezentacja produktów to jedna z wielu. Przede wszystkim można go stworzyć niskim kosztem, korzystając z oferty specjalistów, którzy chcą jak najlepiej wykonać swoją pracę. Spoty wykorzystuje się również do prezentacji rzeczy przeznaczonych na sprzedaż. Znacznie lepiej wyglądają na przykład propozycja ubrań do zakupienia, gdy są ukazane na estetycznym filmiku.
Prezentacja produktów – kluczowy aspekt robienia spotów reklamowych
Czemu miałyby służyć spoty reklamowe, jeśli prezentacja produktów przestałaby mieć znaczenie? Na szczęście ma! Zmysły uwielbiają być angażowane, nawet jeśli chodzi tylko o zmysł wzroku. Zrobienie spotu warto zlecić firmie, która zajmuje się tym od lat. Pozwala na pełną personalizację projektu, a usługę wykonuje na najwyższym poziomie. Wielu zadowolonych klientów otrzymało już swoje spoty reklamowe od kreatywnych pracowników firmy Shooty. To nieprawda, że spoty tworzą tylko ci, którzy liczą na ich emisję na antenie telewizji. Do internetu też warto je tworzyć. W końcu i tak większość potencjalnych klientów wielu branż działa w internecie, nie mając dostępu do TV. Wideo marketing sprawdza się niemal zawsze, a prezentacja produktów w formie filmów może być wykorzystana na wielu płaszczyznach. Dystrybucja ich w serwisie YouTube, jak i w mediach społecznościowych lub na oficjalnej stronie marki zawsze zadziała wizerunkowo na korzyść firmy.